ik heb allemaal bultjes op mijn bovenarmen, wat is dit?

die een beetje lijken op puistjes maar niet rood zijn, en als je ze uitduwt komt er een hard wit bolletje uit. Ik heb ze nu al 4 jaar ongeveer, dacht eerst dat dat wel weg zou trekken maar dit is niet zo. Het doet geen pijn, maar het ziet er gewoon niet uit met korte mouwen aan!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je het niet vertrouwd, zou ik even langs de huisarts gaan om het te checken.

Het beste antwoord

Ik denk dat dit "keratosis pilaris " is dit heeft op 25% van de bevolking vaak zie je het ook op de benen en het gezicht. Dit kun je niet echt weg halen alleen creme'tjes gebruiken om het te verminderen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weer wat geleerd ;-)

Andere antwoorden (2)

Dit zijn volgens mij gewoon verstopte talgkliertjes, ik heb ze zelf ook op mijn bovenarmen.
Ik denk dat regelmatig (1-2x in de week) scrubben wel helpt.
Ritsuka
12 jaar geleden
Of verstopte talg-kliertjes of warmtebultjes.