Je hebt bij de action en blokker van die stalen "zeepjes". Dat is een ovaal stalen dingetje die mensen ook gebruiken om knoflook en ui geur van hun handen af te wassen. Wij gebruikte het ook om de sigaretten-lucht van je handen af te krijgen. Je gebruikt het onder de kraan als een stuk zeep, je wast daarmee je handen. Werkt erg goed!!
(wordt ook vaak in zo'n 1euro-winkeltje verkocht)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Met tandpasta, gewoon erop smeren en weer afspoelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dettol zeep is een goede! Dettol haalt bijna altijd alle geurtjes van je handen af. En ook heel effectief bij vieze handen van bijvoorbeeld boter.

Sommige handcreme's, Deo etc. maskeren alleen maar de geur van sigaret, dus dat ruik je niet veel later alweer. Dit is dus geen aanrader.

Maar goed, ik weet niet of je de rookgeur wilt 'verbergen', want die hangt niet alleen aan je handen maar de geur blijft ook lang hangen in je haren en kleding.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dettol is absoluut af te raden.
Dat is desinfecterend spul, wat je zeker niet
dagelijks moet gebruiken.
En al helemaal niet voor het verwijderen van een geurtje.
door te stoppen met roken...of handschoenen dragen,,,
of met een beetje chloor, of tandpasta en ook helpt ...vicks vaporub..klein beetje smeren en weg is de geur...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met een halve citroen over je vingers wrijven. Haalt niet alleen de geur maar ook de nicotineaanslag weg. En zoals bij andere antwoorden, ook je kleding ruikt er naar.