"Zélf veilig en snel thuis permanent ontharen" Is dit wel zo veilig, en werkt het echt?

Vandaag een actie op Groupon.nl Permanent ontharen: €149,- lijkt te mooi om waar te zijn toch?

http://www.groupon.nl/deals/landelijke-deal/dimasshairemoval/3285290

Ik wil het best een kans geven maar heb geen zin in infecties/ziektes/o.i.d. Kan iemand mij zekerheid geven dat ik behalve een verspilling van €149,- verder mij niets kan gebeuren mits ik het apparaat goed gebruik?

*Zelfde vraag is eerder gesteld m.b.t. een CW-808 IPL maar hier vind ik nog geen antwoord op mijn vraag (en betreft een LAHR2 apparaat.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Voor je beslist om zoiets te kopen moet je je heel goed orienteren. Op onderstaande site van het TROS RADAR forum, zie je positieve berichten, maar je kunt er ook heel negatieve ervaringen lezen. (onderaan de site kun je nog doorklikken naar de 2e pagina)
Helaas werkt bij mij de link naar de uitzending zelf niet.
http://forum.www.trosradar.nl/viewtopic.php?f=36&t=76048

De kortingen van Groupon zijn echt niet zo spectaculair als ze lijken te zijn. Men gaat uit van een standaardprijs van 229 Euro, maar het is nog maar de vraag of je ook echt 229 betaalt als je 'm op een "normale" manier koopt.
Ik zie 'm hier staan voor 155 Euro.
http://www.alternate-b2b.nl/html/popup/compare.html?cmd=add&articleId=622274

Het doel van Groupon is, om mensen impulsief spullen te laten kopen. Niet voor niets zie je die aflopende teller staan. Op het moment dat ik dit schrijf heb je nog 30 uur om te beslissen, en het lijkt mij dat dit soort spullen helemaal niet geschikt zijn, om snel te beslissen tot aankoop. Komt nog bij dat er pas 14 mensen hebben ingeschreven; valt ook wel een beetje tegen.

Mijn tip zou zijn, om eerst eens te proberen alles te weten te weten te komen over deze ontharingsmethode, en ook andere manieren. De kans is heel groot dat over een maand of 2 Groupon met precies dezelfde aanbieding komt, en dat het ook nog wat goedkoper kan. Als je dan toeslaat, weet je er tenminste wat van, en is het een verantwoorde aankoop.