ik ga volgende week mijn haar laten uitdunnen maar ik heb gelezen dat ze u haar kort doen maar is dat waar en dat u haar er dikkerder van word ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
...dat ze u haar kort doen. Dat maak je zelf uit, hoe kort jij je haren wilt. Allez zunne, ge zijt zeker ne Vlaamse?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik laat het vaak alleen uitdunnen, niet korter knippen. Een puntje gaat er dan wel vanaf. De rest wordt gewoon dunner gemaakt. Een schaar met mesjes op de bladen snijdt haren tussen je andere haren weg. Er wordt dus gewoon haar weggehaald uit je dikke bos. het wordt dunner, niet persé korter.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dikkerder :''''''(

Het beste antwoord

als je heel dik en vol haar hebt, kan je overwegen om het in laagjes te laten knippen zodat het minder wijd staat..
ik doe het ook namelijk..het nadeel van uitdunnen is dat het onderste gedeelte van je haar slierterig word,,
want ze knippen met de uitdun schaar zal maar zeggen de helft af in het midden...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee hoor, van uitdunnen wordt je haar niet dikker. met een speciaal soort kartelschaar(dat is het niet precies, maar het lijkt erop,wordt je haar geknipt. Door de vorm van de schaar wordt maar de helft van he jaren er tussenuit geknipt.
Als je het niet (veel) korter wilt hebben, zeg je dat vooraf duidelijk

Toegevoegd na 42 seconden:
Door het knippen wordt het altijd iets korter mnatuurlijk
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hoeveel korter zou dat dan zijn bij mij.
mijn haar komt tot aan mijn rug :o
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is mijn eerste keer dat ik het ga laten doen
anneliez
12 jaar geleden
Ik ben geen kapster, vraag het de kapster gewoon, voordat de schaar er ingezet wordt, wijs duidelijk aan wat er maximaal af mag
Uitdunnen is niet korter knippen. Je kan altijd zelf de lengte aangeven.