Hoeveel zou deze tattoo ongeveer kosten?

Hij moet op de onderkant van mijn pols komen. Hij wordt ongeveer 12 centimeter lang inclusief tekst en vlam, en 8 centimeter breed maximaal.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (5)

Oeh, nu ik je tekening zie denk ik dat dit wel een dure zal worden. Ik zou zeggen, pak je tekening, en loop een shop binnen. Zij kunnen je wel een prijs indicatie geven.

Ik gok het zelf op een 300/400 eurotjes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De meeste tattooshops hanteren een prijd van €100 per uur. Kleur of geen kleur. Dit kost alleen maar meer vanwege het mengen e.d. Ik denk dat je ca €200 kwijt zal zijn.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
hey minner, ik schrijf hier uit ervaring! Waar haal jij je 'kennis' vandaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100,- per uur!? (nee ik ben niet de - gever) alle shops die ik ken spreken de prijs met jou af tijdens het tekenen en voor t zetten.. Dus ik weet niet hoe jij er bij komt over 100,- per uur!? Stel je zit 5 uur voor een vlindertje dan ben je 500,- kwijt voor een lullig vlindertje. Dat een sleeve nou duur is zeg ik nog okee..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100 euro per uur is de gangbare prijs. En iemand die 5 uur gaat zitten voor een vlindertje is niet goed bij z'n hoofd!
Tenzij de vlinder zo groot als je rug is lol.
250 denk ik

Toegevoegd na 1 minuut:
ik heb ook eentje in me nek . me vriendje de naam maar niet heel groot die was niet zo duur die was 50 . maar die jij wil laten zetten denk ik wel dat het uitkomt op 250
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik denk ong. 250-350 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
per shop verschillend. (wat kost een kleine 3e hands auto)

waarschijnlijk verfijnen ze je tekening nog een beetje en werken met ietwat schaduw (anders is het zo'n plakplaatje op je huid, en zit er in de tattoo zelf ook geen diepte)

voor minder dan 200 eurie ben je waarschijnlijk niet klaar, maar hoever het daarboven uit zal lopen ligt aan de shop zelf. ga je naar iemand die veel bekendheid heeft betaal je daar ook voor.

weet je zeker dat je deze wil zou ik niet besparen op de prijs. hij moet netjes, mooi en veilig gezet worden en daar betaal je voor.