Waar kan ik goedkope neusstrips vinden?

Ik zoek neusstrips die werken en goedkoop zijn. Ik heb gehoord van neusstrips van de Action, alleen is er bij mij in de buurt geen Action. Ik heb ook gehoord van die van de Kruidvat, maar ik hoorde dat die niet goed waren. Weet iemand wel goede en goedkope strips, en van welk merk dan? Ik woon in België trouwens.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar dienen neusstrips voor?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van het Kruidvat werken prima als je je neus eerst even goed vetvrij maakt met tonic o.i.d.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Die van Essence bij het Kruidvat? Ik heb ze maar twee keer geprobeerd, maar ben niet teleurgesteld, ze werken prima.

Het beste antwoord

Ik zou die van het kruidvat gewoon proberen. Misschien werken ze bij jouw huidtype wel erg goed. Ze zijn vrij goedkoop, dus ik zou het dus een keertje proberen. Je kan ook bij andere drogisterijen kijken of ze neusstrips hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt ze ook zelf maken.
Typ bij YouTube in: DIY pore stripes en dan zie je dat er genoeg filmpjes zijn hoe je dit heel goedkoop en zelf kan maken.
Werkt super!