Wat is de beste zwarte kohl liner?

Hij moet niet brokkelen, veel pigment hebben, makkelijk afgeven op je ooglid maar niet te makkelijk smudgen, niet kapot gaan bij slijpen, en tegen tranen kunnen. Een hoop eisen, maar hij moet ook echt perfect zijn. Ik bedoel dus zo'n kohlpotlood. Wie heeft er goede ervaring met een bepaald potlood, en kan die aanraden op basis van mijn voorkeur? Alvast bedankt!

Toegevoegd na 1 uur:
Zacht genoeg om je huid niet te beschadigen, en toch een scherp lijntje te kunnen tekenen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.6K
MissBiggie
12 jaar geleden
Wat dacht je van permanente make-up ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is dat niet met tattoo-inkt? :S
MissBiggie
12 jaar geleden
Ja, dan wordt er eyeliner getatoeerd onder je ogen. Dan ben je voor altijd klaar. Druipt niet, vlekt niet, hoef je nooit bij te werken ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja leuk, als je ouder bent gaat het lekker hangen..
MissBiggie
12 jaar geleden
Das een ander verhaal... LOL
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee joh ben je gek, bedankt voor de suggestie hoor maar ik hoef niet dagelijks zo de deur uit! Het gaat puur om gelegenheden, en ik ga mijn oogleden toch niet tattoëeren? xD
MissBiggie
12 jaar geleden
Nee, dat zou ik ook niet doen hoor. Was ook eigenlijk niet serieus bedoelt maar ik vind de reacties wel leuk :P Suc6 met je zoektocht en als je een goeie vindt, laat het me weten. Ik zit met dezelfde problemen, het doorlopen enzo ...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Lol doe ik!
MissBiggie
12 jaar geleden
Top!

Het beste antwoord

Persoonlijk vind ik de eyeliner van de Aldi, Biocura, de allerbeste. Al veel dure merken hebben het moeten afleggen tegen die eyeliner. Zeker als je de top héél kort door een vlam haalt. Dan wordt de eyeliner iets zachter en geeftie lekker goed af. Omdat hij van best zacht is (wat één van je criteria is), is hij moeilijk te slijpen. Voor het slijpen een kwartiertje in de diepvries lost dat op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nooit aan gedacht, door een vlam halen! Ik ga toch die van Bourjois en Etos proberen maar vind je slijptrucje en dat van die vlam erg handig. Dankjewel!

Andere antwoorden (7)

De waterproof kholpotlood van de clubbing lijn van Bourjois is echt het beste. Deze is er in zwart, grijs en groen. En kost rond de 7euro.
Deze verkopen ze onder andere bij de Etos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf kan ik je de waterproof van de Etos(merk) aanraden.

Die gebruik ik ook, ben zeer tevreden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt! Oh toevallig nu kan ik voor allebei naar de Etos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Das idd toevallig ja ;) Hij is ook een leuk prijsje nog geen 5,-! Let wel erop dat je de blauwe metallic potloodje pakt en niet de goud kleurige, dat is de 'normale' succes!
De kajal die je op de afbeelding ziet, voldoet aan al jouw eisen. Het is de laatste, van de eerste afbeelding. Hij is zacht, en kleurt goed. De eerste drie potjes zijn trouwens potjes met kohl in poedervorm, die is bedoelt voor aan de binnenkant. Je kunt ze kopen op De Zwarte Markt in Beverwijk, De Haagse Markt, en in winkels waar ze hoofddoeken verkopen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Op de tweede foto zie je trouwens de kohl zelf.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je het 'kohl kajal pencil' van trekpleister aanraden.
Heb hem zelf in het zwart en bruin, maar er waren geloof ik nog meer kleuren.
Hij kost maar 1,49 (weet het niet zeker meer, maar niet meer dan 2,00.
Als je het potlood gaat slijpen even voorzichtig langs een tissue of handdoek, anders vind ik hem te scherp en geeft hij ook mooier af.
Brokkeld beslist niet af als je hem moet slijpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wauw, ik heb denk ik wel 10 kohlpotloden getest en uiteindelijk ben ik super tevreden met het potlood van Rimmel, Exaggerate! Die hoef je niet te slijpen, maar ik kan er wel een strak lijntje mee trekken :) je zou hem kunnen proberen. Te koop bij de drogist waar ze Rimmel verkopen en hij kost volgens mij ongeveer 6-7 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zweer bij de waterproof perfect eyeliner van Hema. Loopt niet uit, dekt goed. Gewone koolpotloden die niet uitlopen heb ik nog niet ontdekt trouwens (al héél veel merken getest, zet al 25 jaar een zwarte rand rondom mijn ogen langs de binnenzijde). die heeft ook een mooi puntje dat fijn blijft.
12 jaar geleden
Die van John van G. Absoluut een aanrader!