Ja die verkopen ze toen ik daar stage liep vroegen veel mensen ernaar, want het is wel snel uitverkocht ochtend word het gevuld rond 10 uur en middag rond 3 uur is het al uitverkocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

ja, die verkopen ze, ik heb er een van essence, in verschillende kleuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja die verkopen ze daar van essence. Maar meestal zijn die al uitverkocht omdat het zo populair is
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je moet heel vroeg zijn als je het wil.
je kan ook naar de DA gaan daar heb je ze voor 2,50 ongeveer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja! Van Essence en Miss Sporty!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, volgens mij rond de 1 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Let op! niet elk filiaal van kruidvat verkoopt crack nagellak.