Hoe kan je goed/beter scheren zonder dat er puistjes op je benen komen na het scheren?

ik scheer me benen met een scheermesje onder warm water, maar ik krijg gelijk van die irritante puistjes op m'n benen .. Weten jullie een oplossing ervoor?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

Met de haargroei richting mee scheren. Het wordt dan ietsie minder glad maar veel minder kans op irritatie pukkels.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou een epilady kunnen gebruiken. Het trekt de haartjes eruit ipv ze kort te wieken. Je zult even rode benen hebben maar de volgende ochtend is het weg. En het blíjft ook veel en veel langer weg. Velen zijn bang voor de pijn, maar die valt echt ontzettend mee. Op naar de epilady dus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je benen scheren met Venus en Venus scheergel,dat is eigenlijk voor de schaamstreek dus dat zegt al iets over de kwaliteit voor gevoeligheid aangezien de schaamstreek gevoeliger is dan je benen.

Gebruik wel de Venus mesjes met vervangbare kop,die zijn ovaal en hebben een bewegende kop.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
harsen is een mogelijkheid, doet ff pijn, maar je bent een paar weken vd haargroei af