wanneer wimpers krullen? Voor of na het aanbrengen van eyeliner?

Hierover vind ik tegenstrijdige adviezen op internet. In de parfumerie krijg ik het advies om maar wat te proberen.
Als ik eerst de eyeliner aanbreng, het een kwartier laat drogen en dan m'n wimpers krul dan loopt de eyeliner (duur merk) toch uit. Als ik eerst m'n wimpers krul en daarna eyeliner aanbreng dan zien m'n wimpers in de weg en lukt de lijn niet. Voor zover mijn probeer maar wat ervaring. Hebben jullie tips? Wat ik nu doe: wel eyeliner en wimpers maar niet krullen en wimpers wel krullen maar dan geen eyeliner.

2.4K

Antwoorden (2)

Als ik jou was zou ik eerst je eyeliner op doen en niet de wimperkruller op de rand van je oog zetten maar iets naar buiten.
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Zonnebloem1977
5 jaar geleden
Dank je voor je reactie. Knak je je wimpers hier niet mee om zodat ze afbreken?
als ik jou was erna