Wat spuiten de meiden van Jersey Shore op hun gezicht?

Als de meiden van Jersey Shore klaar zijn met hun make up, spuiten ze met een spuitbus iets op hun gezicht.
Wat is dat?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

Dat is dus haarlak. Bere bere slecht, want je porien raken erdoor verstopt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Volgens is dat fixatie voor de make-up zodat de make- up de hele avond goed blijft zitten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfbruiner is dat wat ze op hun gezicht spuiten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is, geloof het of niet, gewoon water. Daarmee fixeer je de make-up (met name de poeder/pancake) , en deze loopt minder snel uit in een warme zweterige ruimte.

Er is een versie met vitamine E er in (die niet zo gek veel doet over zo'n dikke laag make-up heen), maar gewoon alleen maar water heeft het zelfde effect - mits fijn genoeg verneveld.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ze gaan naar een zogenaamde tanning salon, dus daar worden ze dan zo bruin gemaakt en dan tuurlijk nog een lading foundation
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is inderdaad een Fixatie spray.
Je gebruikt het aan het einde van je make-up routine op je gezicht om het minder poederig eruit te laten zien.

Je gebruikt Foundation en dat poeder je meestal af om te zorgen dat het blijft zitten.

Door fixatiespray erover te sprayen verdwijnt het en word je gezicht meer 'dewy & Glowy' i.p.v poederig.

(Je kan het o.a. kopen bij de MAC counters (mac fix+) of bij de bodyshop (vitamine mist spray)

Toegevoegd na 1 minuut:
Zie nu net spuitbus staan. Een hoop meiden sprayen inderdaad na met haarspray. superslecht voor je huid en werkt niet zo goed als fix+ of vitamin mist.
Daar zitten behalve setting producten ook verzorgende bestand delen in die wel goed zijn voor je huid.

Gebruik dus liever geen haarspray, als je bedenkt dat je haar daar al 'crunchy' van kan worden. moet je nagaan je gezicht.. auu :(