kijk eens dit filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=plV8PK5w2Jg&feature=relmfu
dit meisje heeft nog veel meer filmpjes/tutorials
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

smokey eyes!
en kies dan voor tinten bruine oogschaduw. Mooie glanzende lipstick of gloss en vooral stralen, dat maakt je nog mooier!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja zoals hierboven staat maar mijn voorkeur is omdat je bruin/groene ogen hebt donkerblauw :)
En zeker niet de fout doen wat de meesten doen;

Niet hetzelfde kleur oogschaduw doen als je kleed ;)
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zwart/grijs smokey eyes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://forum.girlscene.nl/forum.php/list_message/4402465?visitorId=2360ccb68c1acbfdbb63d234a51d43f3

:)

En op youtube kan je tutorials vinden als je Gala make up intypt. Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mijn tip:
óf drama ogen en rustige lippen, óf drama lippen en rustige ogen. (rustig=neutraal)
persoonlijk zou ik voor een knallierode lippenstift gaan, en dan mijn ogen alleen met zwarte mascara. niet van die spinnenpootwimpers, just naturel.

en een blosje op je wangen met rouge. (van het etos merk! echt heel goed!)
krullen in je haar, zwart jurkje, killer heels...

you go girl!

xx