Mijn oksels geven een geur zelfs met deo, hoe kan ik dit vervelende geur verwijderen?

Wanneer ik in sociale aangelegenheden ben zweet ik soms vanuit mijn oksels, daarbij komt een onaangename lucht vrij. Ik probeerde spray deo, dat werkt het minst goed. Roll-on deo, maar dat werkt zelfs niet goed. Ongeacht als ik heb gedouched van te voren of niet, de nerveusiteit zweet komt vrij en geeft een onaangename lucht vrij. Wat kan ik hier tegen doen?!?!?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Huid
3.5K
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Deoleen gebruiken.

Antwoorden (2)

Je kunt het beste een antiperspirant proberen. Die kun je gewoon bij de drogist of apotheek kopen of online bestellen. Is wel veel duurder dan de gewone deo's. Ik zie op internet dat ze rond de 14-15 euro's kosten. Bij de apotheek hebben ze ook aluminiumhoudende deodorants en die schijnen ook goed te werken tegen overmatig zweten.
4 jaar geleden
Dit probleem had ik altijd totdat ik Rexona ging gebruiken. Dit hielp als enige bij mij, andere soorten zoals playboy (met veel parfum) versterkte het op den duur alleen maar van.