Hallo, ik heb nu al een tijdje witte bultjes op me voeten , weet iemand hoe ik ervan af kom?

Weet iemand misschien ook nog een goede tip om je voeten te verzorgen?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Huid
3.1K
ronron1212
4 jaar geleden
Ga eens naar de huisarts
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Zitten er zwarte puntjes in of zie ik dat niet goed? Het lijken wel in de volksmond genoemd eksterogen.
Ga eens naar de pedicure om de voeten te verzorgen en om tips te vragen.
Deze kan de voeten goed reinigen, oneffenheden verwijderen en zeggen hoe je de voeten moet verzorgen.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Pedicure idd, zoals Simonsdochter zegt.
Pieterke
4 jaar geleden
Pedicure is altijd goed.

Antwoorden (1)

Dit is wel vroeg bij jou, bij mij is het de begin stadium van wintervoeten, wat ik al jaren heb, daar is helaas niet veel aan te doen. Wat ik hier aan doe om het wat te verminderen ( kan pijnlijk worden ) voeten goed warm en droog/schoon houden, als je slaapt bed sokken dragen, overdag dikke ski sokken dragen in huis en sloffen, naar buiten hoge gevoerde laarzen.
Maar wat ik zeg is wel erg vroeg, bij mij begint het vaak pas half oktober.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Wintervoeten geven geen witte bultjes. Dus een min van mij. Wintervoeten geven totaal andere klachten.