Verwijderd een peeling ook diepere rimpels?

5 jaar geleden
in: Huid
1.8K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Dat ligt natuurlijk aan de soort peeling (mild, medium, diep).
Verwijderen zullen rimpels nooit.
In principe wordt de bovenste huidlaag flink aangepakt.
Ga gewoon ergens informeren en vraag om voor en na foto's.
Succes.

Antwoorden (1)

Een peeling verwijdert helemaal géén rimpels. Het dient om dode huidcellen gemakkelijker los te laten komen, waardoor frisse nieuwe huid zichtbaar wordt. Ook bevordert een peeling de aanmaak van collageen en elastine, waardoor de huid steviger wordt. Je huidstructuur verbetert erdoor en je huidskleur wordt egaler, waardoor rimpels minder opvallen.