Ik heb van die roodpaarsachtige strepen aan de zeikanten van mijn billen weten jullie misschien wat het is en hoe ik er vanaf kan komen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Huid
1.2K
bamibal
6 jaar geleden
Dat is waarschijnlijk striae: https://nl.wikipedia.org/wiki/Striae
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ik denk net als bamibal dat het hier om striae gaat, ik heb een goed artikel voor je gevonden waarin duidelijk uitgelegd wordt wat striae veroorzaakten wat je eraan kunt doen. 1 Correctie aan het artikel, slik geen vitamine E als een arts dat niet voorgeschreven heeft, vitamine E vindt je ook in veel olies, lotions en huidcrèmes, dat kun je wel gebruiken om mee te smeren en te masseren.
https://www.salusi.nl/wat-zijn-striae-hoe-ontstaan-striae-en-wat-kun-je-ertegen-doen/
Ritsuka
6 jaar geleden
Striae is normaal, heeft bijna iedereen (mannen en vrouwen).
Hoef je niks aan te doen, trekt vanzelf weg naar wit.

Antwoorden (1)

Het kan zijn dat je striemen hebt. ( google het even ). Dat komt doordat je snel groeit en dan krijg je die strepen. Later worden ze wit. Je kan speciale olie kopen om erop te smeren en het te verminderen ( Zwangerschaps olie )