Wat kun je tegen wallen doen?

Er zijn talloze zalfjes, cremepjes en smeersels om onder je ogen te smeren. Maar geen van deze lijkt te helpen. Wat kun je, behalve cosmetische chirurgie, tegen wallen doen? (genoeg slapen doe ik reeds)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Huid
1.4K

Het beste antwoord

Zorg steeds voor een goede algemene huidverzorging
Heb je een stressvolle baan? Zorg voor voldoende ontspanning om de stress te laten varen.
Een goede nachtrust is onontbeerlijk voor een frisse look en dus ook om wallen onder de ogen te voorkomen.
Zorg steeds dat make-up verwijderd is voor je gaat slapen
Gebruik een nachtcrème
Als je rookt: stop vandaag nog en binnen enkele weken komt je huid weer tot leven.

Toegevoegd na 2 minuten:
Ben je een avondje gaan stappen? Slecht geslapen? Dan is een koud washandje of ijsblokje een goed middel. De koude zorgt er voor dat de bloedvaten onder het oog samentrekken en dat het vocht langzaam afgevoerd kan worden. Tegenwoordig heb je goede camouflagesticks op de markt die de wallen kunnen wegtoveren. Neem steeds één tint lichter dan uw huidskleur. Bijkomend kan je ergens anders op je gezicht het accent leggen om zo de aandacht weg te trekken van die wallen. Perfect is het bovenste ooglid een kleurtje mee te geven.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (9)

Zalf tegen aambeien...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Aambeien zalf schijnt uitstekend te werken. Dit doen de sterren ook als ze een keer extra fris willen "ogen"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je hebt het misschien al geprobeerd, maar eens theezakjes of koude compressen proberen?
Als al die cremepjes en middeltjes niet werken, kun je het ook wegwerken met make-up. Als je je laat adviseren door een visagiste van een goede cosmeticazaak dan kun je dit zo subtiel doen dat niemand zal merken dat je make-up draagt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toevallig van de week iets over gelezen... Check de bron van mijn antwoorden even...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij een man van 25, zoals in jouw geval, weinig.
Ouderdom gaat gepaard met gebreken, of je het nou leuk vindt of niet.
14 jaar geleden
Bij de 'Boerenbond' verkoopt men voor relatief weinig geld (zelfs in 5 kiloverpakking), uierzalf. Ik heb horen zeggen.......
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
een theelepeltje vanuit de vriezer onder je ogen houden... helpt mij uitstekend.

Een goede creme opbrengen voor het slapengaan is zowieso verstandig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sinds kort zijn er "Eyeslices" te koop bij Kruidvat, DA etc.
Deze moet je dagelijks op je ogen leggen en 5 min. ontspannen.
Ik heb ze gekocht, maar nog niet gebruikt. Dus kan niet zeggen of ze helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zie vorige vraag..

http://www.goeievraag.nl/vraag/verwijder-wallen-ogen.7431