Waarom hebben sommige Aziaten een moedervlek met lange zwarte haren erop?

Al een aantal keren gezien!! Waar de meeste westerse mensen zsm de haren verwijderen zie ik soms een Aziaat vol trots met een moedervlek met bizar lange haren erop rondlopen. Is dit een schoonheids-dingetje ofzo??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Huid
6.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mij valt het vaak op dat Afrikaanse vrouwen een soort van baard hebben. Geen zachte haartjes, nee, echt een mannelijke baard. Ik zou dit weghalen, wanneer ik zulke begroeiing op mijn gezicht had. Echter zij lijken het mooi te vinden, of het kan ze niet schelen?
Ik durf er nooit naar te vragen, eigenlijk.
Goeie vraag :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook een + van mij, leuke vraag :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had in Birma een reisleider met een moedervlek met daaruit een tiental zo'n 10 cm lange haren :-(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een moedervlek op m'n kin, waar ook haren uit groeien, eerst 3, inmiddels 5. Ik noem ze m'n heksenharen, ze zijn dik en donker en ik knip ze braaf steeds af (epileren mag niet bij een moedervlek, en om de hele vlek weg te halen gaat me te ver, het litteken dat dan zal ontstaan is erger dan de vlek en de haren zelf).

Antwoorden (2)

Hahaha, ik weet wat je bedoelt. Ik heb een dergelijke verschijning ook wel eens mogen aanschouwen en toevallig ook alleen bij Aziaten. Uit nieuwsgierigheid heb ik iemand wel eens gevraagd waarom hij het niet operatief liet verwijderen. Ik begreep van hem dat zoiets niet gedaan mocht worden omdat het je gezondheid in gevaar kon brengen. Zelfs het weghalen van de haartjes kon je lichaam uit balans brengen. "Laat de natuur zijn gang gewoon gaan", aldus deze beste man.

Hij was overigens 40 en nog steeds single. Dus ik denk dat er onder de Aziaten ook niet iedereen dit even mooi vindt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze geloven dat het gelukt brengt, hoe langer hoe meer geluk...denken zep