Gewone zeep schuimt niet zoals scheerschuim, dus het scheert niet zo fijn. Echter in noodgevallen, als je geen scheerschuim voor handen hebt, is het wel te gebruiken. Het scheert in elk geval fijner dan helemaal geen glijmiddel gebruiken bij het natscheren.

Heb dit zelf meermaals zo gedaan tijdens reisjes, waarbij ik de scheerschuim vergeten bleek te zijn.
2 maanden geleden