Kun je grijs of wit geworden haar verven met semi permanente haarverf?

Als kleur dacht ik aan lichtroze of perzikkleurig. Het maakt niet uit of het na een paar wasbeurten weg is.

7 maanden geleden
in: Haar

Antwoorden (1)

Ja, dat kan wel, maar het is de vraag of het goed voor je haar is, én hoe de kleur uit zal pakken. Je raakt je eigen pigment uit je haar kwijt als je grijs wordt, dus je kleur kan (veel) feller uitpakken dan op de verpakking vermeld. Wel een spannend plan, om je haar in die kleuren te verven!
7 maanden geleden
Abcde
7 maanden geleden
Kun je 1 of meerdere producten noemen die grijs haar dekt? Ik heb gezocht, maar lees steeds dat het niet dekt op grijs of wit haar. Of dat het afgeraden wordt op grijs haar te gebruiken. https://www.kruidvat.nl/blog/beauty/haar/semi-demi-permanente-haarkleuring-welke-kies-jij/
HannekeJanssen
7 maanden geleden
Nee, ik ken geen merken. Ik kan me niet voorstellen dat het niet dekt, maar het zal misschien niet zo mooi worden. Ik zou advies vragen bij de kapper of de drogist - die zouden er verstand van moeten hebben.
Abcde
7 maanden geleden
De min is van mij. Het is een kleine moeite je antwoord even te checken voordat je het plaatst. Hier heeft de vraagsteller niets aan.