Is het waar dat er een baardgroei-olie bestaat?

Of is dit een broodje aap verhaal

een jaar geleden
in: Haar
1.3K
TurfGraver
een jaar geleden
Ken wel baard olie maar die is niet voor de groei.
Amadea
een jaar geleden
Ergens op de wereld zal vast wel zo'n oliesoort bedacht zijn. Maar de vraag is natuurlijk of dat een wérkende olie betreft. En daar is het antwoord uiteraard nee op.

Antwoorden (2)

testosteron pleisters kunnen baardgroei bevorderen. maar crèmepjes en oliën, of pillen zijn echt onzin. niet intrappen niet kopen.
de huid kan het niet eens opnemen. dus nee
een jaar geleden
Ze bestaan wel, maar of ze werken is een tweede... Ik zou eerder contact opnemen met je huisarts voordat je je geld gaat uitgeven aan dit soort producten. Veel van dit soort producten hebben gewoon goede marketing.
een jaar geleden