Hoe heet die techniek waarbij men een net op de kale plek bevestigd en er dan haar op weeft?

Ik dacht dat dat hearweaving was, maar dan krijg ik resultaten van haar dat in vlechtjes wordt genaaid. Dat heb ik nu maar het beperkt me er in soorten kzpsels. Ik kan het laten knippen maar met die dure extensionstukken moet ik deze dan telkens vervan ngen. omdat men het nooit meer zo kan doen als voordien. Maar er bestaat een techniek waarbij een net op de kale(re) plek wordt bevestigd, je eigen haar erdoor gehaald en daar dan haar aan toegevoegd. Dat enkel op de kalere plek ( bij mij de kruin). Ik weet de naam echter niet. Ik zou nl es een pittiger kapsel willen zoals links op de foto's.
Voor tips: ik woon in België

Picture for question
een jaar geleden
in: Haar
1.6K
Verwijderde gebruiker
een jaar geleden
Ik zou ook kijken naar waardoor zo'n kale plek ontstaat. Kan zijn door tekorten aan bepaalde voedingsstoffen en hormonale problemen.
liveisgreat
een jaar geleden
erfelijk kaalheid, mn oma, zus, dochter...we hebben het allemaal vanaf ons 30 ste

Het beste antwoord

Waarschijnlijk bedoel je de netmethode/fill-in methode.
Bij deze methode wordt gebruik gemaakt van een soort ‘haarnetje’ waarbij op het vlechtwerk van het net haren zijn aangebracht. Het netje wordt op het hoofd geplaatst en de eigen haren worden tussen de mazen door getrokken. Door de combinatie van eigen en ‘vreemde’ haren wordt het effect van een vollere haardos bereikt. Het haarnetje kan worden bevestigd aan het eigen haar door middel van de hairfusion methode, clips of de dermalace band techniek.
Ook hier zal het netje na zes tot acht weken steeds verder van de hoofdhuid af komen te staan door de groei van het eigen haar en zal het opnieuw moeten worden bevestigd.
een jaar geleden
liveisgreat
een jaar geleden
inderdaad die methode zoek ik
liveisgreat
een jaar geleden
moeilijk te vinden...maar ik zoek verder
liveisgreat
een jaar geleden
in België vind ik er voorlopig geen één...