Welke waterflessen bevatten hard water?

Sinds we een waterontharder hebben, krijg ik na t haar wassen, slap en futloos haar.
Zijn er waterflessen te koop waar hard water in zit?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Haar
1.8K
jc54
2 jaar geleden
Heb je geen familie of vrienden zónder waterontharder, waar een jerrycan water kunt halen?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
@jc54, dank voor je reactie. Ik haal nu steeds water bij iemand, maar dat is best een gedoe elke keer. Het lijkt mij makkelijker om een voorraadje flessen in huis te hebben.
Inekez1
2 jaar geleden
Serieus?? Jij wil flessen bronwater gaan kopen om je haren mee te wassen?
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Eh ja Inekez1, serieus. Jij hebt zeker geen waterontharder. Fijn voor je.

Antwoorden (1)

Informatie over hoe hard het bronwater is, lees je gemakkelijk op het etiket. Zacht bronwater bevat weinig of geen calcium-ionen of magnesium-ionen.

Bevat een fles bronwater toch calcium of magnesium? Dan heb je nog steeds te maken met hard water, ook al komt het uit de bron.
2 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
Dank je wel voor de tip fremar!