Wat is een goede zilvershampoo?

Het liefst 1 die je gewoon bij de kruitvat kan kopen. En die werkt op geverfd haar.

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Haar
2.2K

Antwoorden (3)

Schwarzkopf zilvershampoo werkt goed en is te koop bij de kruidvat
2 jaar geleden
Ik vind Andrélon zilvershampoo goed en die is bij het Kruidvat te koop.
2 jaar geleden
Bij Kruidvat
L’Oréal Paris Elvive Color-Vive Purple Shampoo
Schwarzkopf Shampoo Reflex Silver
Goedkoop, niet slecht: Kruidvat Shine Silver Shampoo

Elders
Fanola No Yellow Zilvershampoo
Fudge Clean Blonde
MOOD silver Shampoo
2 jaar geleden
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Zelf vind ik die van het kruidvat merk niks doen. Het haalt de gele gloed er bij mij niet uit