Mn broer heeft mn haar geknipt en nu is het 5 cm lang en mn vraag is wanneer is het ong 30 cm lang?

Verwijderde gebruiker
2 jaar geleden
in: Haar
1.6K
VraagAntwoord66
2 jaar geleden
Gemiddeld 1 cm per maand. Dus 25 maanden, 2 jaar.

Antwoorden (2)

Haar groeit ongeveer een centimeter per maand...Dus nog 25 maanden wachten... Zeg maar zo'n 2 jaartjes...
2 jaar geleden
Hyy. Dat hangt van persoon tot persoon af,nu bij mij gaat dat erg snel zo 4 maanden of zelf korter,
Dus ik zou zeggen hou dat bij wnr je haar groeit en dan kun je dat ongeveer uit rekenen hoe lang het kan duren