Wat kun je doen tegen enorm beschadigd en pluizig haar?

Ik heb enorm beschadigd en pluizig haar over geheel de lengte. Ik weet echt niet meer wat ik kan doen , dit heb ik reeds geprobeerd:
- shampoo en conditioner van Kerastase Resistance enkele weken
- shampoo en conditioner van Shea moisture (nu nog steeds)
- haarmasker pure kokosolie verschillendere keren
- haarmasker pure arganolie verschillende keren
- haarolie van Moroccan Oil Treatment bijna dagelijks

Ik was mijn haar 1 keer per week, het is al jaren geleden dat het gekleurd werd en ik gebruik nooit een stijltang of krultang.

Ik weet echt niet wat er mis is gegaan en hoe ik dit kan oplossen help. Ik heb donkerbruin dik en lang licht golvend haar.

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Haar
1.3K
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Kom je misschien vitaminen tekort? Gebruik je stylingsproducten? Door je haar goed te verzorgen het te laten drogen zonder fohn te gebruiken ga je al verbetering merken.

Antwoorden (2)

Geen enkel stylingproduct meer gebruiken. Milde shampoo gebruiken. Niet föhnen.
Het zou kunnen duiden op een Vit. B tekort, al is dat niet erg waarschijnlijk met de huidige voedingsmogelijkheden. Luchtvochtigheid in de winter is laag door de CV.
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
Herstellen kan nog wel even duren. Tot die tijd veel geduld hebben en eventueel gebruik maken van de volgende tips:

Je zegt dat je geen gebruik maakt van een stijltang of krultang, maar hoe zit het met föhnen? Ook föhnen is bijvoorbeeld echt een afrader als het gaat om het voorkomen van pluizig haar.

En: in model brengen wanneer het nat is kan ook veel schelen.