Zitten er sIliconen in deze babyshampoo?

Ik begin met de curly girl method en heb mijn final wash gedaan met deze babyshampoo van johnson’s. (Zie foto). Maar nu wilde ik nog even zeker weten of er geen siliconen inzitten.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Haar
2K

Antwoorden (1)

Nee. Want op de lijst met ingrediënten staat niets dat op -cone eindigt. Daar kun je ze namelijk aan herkennen.
[De stoffen die alleen met een nummer staan aangegeven betreffen CI 15985 = synthetische gele azokleurstof, en CI 47005 = chinolinegeel].