ik heb best wel donkere haartjes boven mijn lip en op mijn neus wat moet ik hier tegen doen?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Haar
1.9K
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Dat heet een snor, en daar zijn scheermesjes voor uitgevonden.
fremar
6 jaar geleden
Bij het scheren en knippen van haren blijft de wortel van de haar in de huid zitten. Een snelle en goedkope methode. Een nadeel is dat de haar snel aangroeit en opkomende haartjes dikker aanvoelen.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Als je een vrouw bent, ga dan niet scheren, maar kies voor harsen of laseren, als je de haartjes weg wilt hebben. Harsen is wat gevoelig, maar niet pijnlijk, dat wordt hoe vaker je het doet minder, kies voor warme hars, omdat dat het beste grip op de haartjes heeft, dit kun je laten doen bij een schoonheidsspecialiste, of zelf thuis, erg duur is het beide niet. De haartjes blijven 4 tot 6 weken weg, mits dit goed is gedaan.

Antwoorden (1)

Wat kan je nog meer doen aan donkere haartjes op de bovenlip of op andere ongewenste plekken? Wat nog rest is laserontharing, ook wel eens laserepilatie genoemd. Laserontharing is alleen geschikt voor bruine of zwarte haartjes. Het speciale laserlicht absorbeert namelijk het pigment van de haar. De warmte die hierbij vrijkomt zorgt voor vernietiging van de voedingsbodem, het haarzakje, zodat er geen nieuwe haar meer kan groeien. Na iedere behandeling komen er minder haren terug en zijn de haren ook dunner en minder stug. Een groot voordeel, want zo kom er je er echt een keer vanaf. En dat is wat de meeste vrouwen willen: zich niet meer bezighouden met die irritante haargroei.
6 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Goed antwoord +, wel 1 die, gezien het prijskaartje, minder vaak gekozen wordt.