Werkt 'just for men' haarverf echt, waarom is het niet voor vrouwen, en klopt het dat het alleen de grijze haren verft?

Ik heb weleens gezien dat deze vraag gesteld werd, maar hij werd gesloten voordat er antwoorden gegeven waren. Ik ben er eigenlijk wel nieuwsgierig naar! :)

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Haar
7K

Het beste antwoord

Het is de Coca Cola Zero van de haarverven. Psychologie..
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik las op een forum dat het niet alleen de grijze haren verft. Het zal een gewone kleurshampoo zijn, met dat verschil dat er een man op de verpakking staat. Dat zal mannen eerder ertoe verleiden het te kopen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, die Xyzzie;

Ga er maar van uit dat die kleurshampoo geen oogjes heeft en dus alle haren kleurt. Omdat het de bedoeling is dat je de eigen haarkleur herstelt valt die kleuring bij de niet-grijze haren niet op en bij de grijze juist wel. En dat was toch de bedoeling?
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Het zal ongetwijfeld wel werken, maar dan wel net als iedere andere kleuring. Het is natuurlijk onmogelijk om iets te ontwikkelen dat specifiek grijze haren hun "natuurlijke" kleur weer terug geeft, aangezien grijze haren van nature grijs zijn.. Het pigment dat in het haar zit is namelijk afgebroken en daarom is de haar grijs geworden. Er valt dus niets te herstellen naar wat het was, het enige wat je kan doen is het haar verven met een kleur die lijkt op wat je zelf al hebt, en dat is dus ook precies wat er gebeurd. Doordat je de kleur uitzoekt die het dichtst bij je eigen kleur komt zal de rest van je haar niet echt veranderen van kleur maar je grijze haren wel, voila.. De reden om het specifiek voor een man te laten zijn ligt natuurlijk gewoon in de marketing, mannen zijn een opkomende doelgroep in haarkleuringen blijkbaar.