Is je haar stijlen met een stijltang slecht?

Ik stijl bijna iedere dag mijn haar maar ik ben bang dat mijn haar dan dood gaat Ofzo?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Haar
2.6K
Amadea
7 jaar geleden
Haar is sowieso al dood materiaal.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Veel steilen is inderdaad wel slecht voor je haar.. Ik gebruik altijd heat protection spray, er is mij ooit verteld dat het helpt.

Antwoorden (3)

Ja het is slecht voor je haar:
Pluizig haar
Droog haar
Sneller gespleten haarpunten
Afbreken van het haar
Geen glans en dof haar
Dun haar

Toegevoegd na 5 minuten:
Soortgelijke vraag is eerder gesteld. (zie link)
Üit de bron: Ja, elke dag is niet goed zelfs slecht voor je haar.
Goed verzorgen is belangrijk, conditioner en haarmaskers.
Ook een goede stijltang gebruiken wordt aangeraden.

https://www.startpagina.nl/v/beauty-verzorging/vraag/333893/keer-maand-stijlen-stijltang-slecht

Toegevoegd na 4 uur:
@Eline, door een goede heat protector te gebruiken kun je de schade nog enigszins beperken. (met dank aan @crea)
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Mij is altijd verteld dat zodra je een stijltang gebruikt met een keramische plaat of coating je de schade minimaal houd.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
ook als je de stijltang te lang op een plek houd verbrand het dus je moet ook goed oppassen