welke kapsel is echt in voor meisjes van ongeveer 13 jaar?

ik wil mijn haar knippen maar ik weet niet welke kapsel...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Haar
6.6K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Leuke vraag, maar heb geen idee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk maar eens op deze site: http://baby.startpagina.nl/prikbord/10426595/welk-kapsel-leuker Toegevoegd na 2 minuten:
Misschien is deze site ook wel leuk: http://www.quizlet.nl/quiz/273062/welk-kapsel-past-het-best-bij-jou-meisjes/

Het beste antwoord

Dat is moeilijk te zeggen zonder dat we weten hoe je eruit ziet.
Het ligt namelijk aan je soort haar ( dik, dun, krullen of stijl, makkelijk of juist moeilijk haar etc.)
Helaas kan een kapsel nog zo 'in'zijn, het moet je maar staan. Ik weet nog dat ooit de doris d kapseltjes in waren en dat er heel wat meisjes hun haren hebben af laten knippen. Helaas kwamen er een hoop bedrogen uit omdat het leuke korte haar totaal niet stond en het als een bokkepruikje op hun hoofd zat.

Dit soort vragen kun je beter aan een kapper vragen die weet namelijk precies hoe iets bij jou zal passen.
Ook qua kleur er bij je huidtype past, als je blanke huid hebt moet je niet al te donker gaan kleuren bijvoorbeeld.

ER is ook een leuk programmaatje waar bij je een foto van je zelf kunt uploaden en dan verschillende kapselstijlen bij je uit kunt proberen, zie link hieronder.

succes...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cool, ik had wel vaker in mijn hoofd het idee dat er vast wel zo'n site was, maar ik had er alleen nog nooit van gehoord
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn dochter is nu ook druk kapsels aan het testen... ik lach me rot, heel grappig :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+ voor die link!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het kapsel van Kelly Rowland staat mij niet verkeerd, maar is toch niet helemaal wat ik zoek. Is er ook zo'n link voor mannen :D?

Andere antwoorden (8)

Waarom probeer je niet origineel te zijn? Met de mode meedoen is zo uit!

Neem iets wat jou leuk lijkt, en niet iets wat andere mensen leuk vinden voor dit jaar.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
kijk gerust ff rond op http://www.kapsels.net/
Succes!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben bijna 13 en heb gewoon lang stijl blond haar tot de helft van mijn rug ongeveer..
Maar iedereen heeft zijn eigen smaak! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn zoon is 14 en alle, werkelijk alle, meisjes bij hem in de klas hebben lang haar, meestal "gemaakt" losjes opgestoken.
Persoonlijk vind ik het nogal een eenheidsworst, en ik vind het ook niet bij alle meisjes even mooi staan. Maar in de tienerleeftijd is het groepsgedrag nog van groot belang.

Dus als je niet teveel uit de toon wilt vallen en het veilig wilt houden laat je je haar tot over je schouders groeien, en vervolgens steek je het op.

Als je wel apart durft te zijn kun je bijvoorbeeld een leuke boblijn laten knippen of andere ideeën opdoen op internet of in boeken bij de kapper.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoe hebben die meisjes het opgestoken?
Lang houden, of je moet anders dan de rest van de meiden willen zijn, knip het dan.. idd in een aparte bob, kort van achter, lang van voor. Maar meestal gaan meiden va 13 jaar weer snel terug naar lang!
Succes en krijg geen spijt!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de kapper heb je modellen boekjes zo niet overleg het met de kapper zelf. Wat in is hoef je niet perse mooi te vinden. ik zelf heb een kinky kapsel maar vele vinden het niet mooi.Kies voor wat jij mooi vind. maar als ik om me heen kijk zie ik tog wel schuine pony en laagjes bij je leeftijd genoten. suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ga na een goede kapper en vraag wat hun bij je hoofd (vorm)vinden passen en als je denkt dat lijkt me mooi gewoon doen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind krullen persoonlijk mooi