Waar komt het echte haar van een kapperspop vandaan?

Ik wil een kapperspop kopen met echt haar. Alleen ik zou graag willen weten waar het haar van een kapperspop vandaan komt. Kan iemand mij daar antwoord op geven?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Haar
1.9K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
http://nl.aliexpress.com/item/Peruvian-Virgin-Hair-Grade-5A-Human-Hair-Weave-Italian-Curl-Mixed-Size-3Pcs-Lot-Yvonne-Peruvian/737831313.html

Antwoorden (1)

De meeste oefen koppen hebben geen echt haar . Eigenlijk allemaal ! Enkele voor bepaald doel hebben echt haar . Die heb ik al jaren niet meer gezien vele claimen wel echt haar maar hooguit zit er wat echt haar door heen . Waar komt het echte haar voor pruiken van Daan . Uit India , daar doneren mensen hun haar aan tempels en dat wordt weer opgekocht gereinigd gekleurd enz . Uit oost Europa , uit ?? Overal komt het wel vandaan maar verre weg de grootste hoeveelheid komt uit India en Pakistan . Mogelijk ook van overleden mensen voor dat ze verbrand worden maar dat laatste is een taboe om over te praten ook daar . Maar oefen koppen hebben bijna allemaal mooi prima nep haar .
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Op kappersscholen gebruiken ze bij voorkeur koppen met 100% echt haar, synthetisch haar is moeilijk om mee te werken, bovendien moeten de kapsters in opleiding leren met echt haar te werken voordat ze zich op de modellen storten. Er wordt meer gebruik gemaakt van 100% echt haar haar, dan van 50% echt haar. Haren komen uit heel de wereld, er zijn bedrijven die dat opkopen via inkopers, die dat kopen van particulieren.
Bovendien moet bij verkoop van een kapperskop, duidelijk zijn van welk materiaal het is, als het geen 100% echt haar is, staat dat er ook niet op.
http://www.kappersshop.com/kappersbenodigdheden/oefenhoofden/oefenhoofden.html?gclid=CLbPusDI1sACFSgFwwodqSQA_g
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Beste Crea doe de brand proef . Dus brand wat haren van een oefen kop . Het is allemaal nep haar . Soms wat echt haar er door heen . De nieuwe term is iets van het is echt haar maar gesynthetiseerd !!! Dus Enkele ( dure ) hebben echt haar . En waar het haar werkelijk vandaan komt ja dat wil men niet echt weten . Het mooie verhaal is dat het van tempels uit India komt maar ? Vaak van hele arme mensen die hun haar moeten verkopen , of nog erger . Maar watMaar de grootste bulk komt uit Azië .