Is kleuren van je borstharen, van grijs naar donker mogelijk?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Haar
6.8K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Waarom wil je eigenlijk je borstharen kleuren? Ziet iedereen dagelijks dat je borstharen grijs zijn?

Antwoorden (3)

Ja waarom niet ! Je wast je zelf expres een dagje niet en dan met de gewenste haarverf met kam en borsteltje aanbrengen . Dat niet wassen in mogelijk beter minder kans op huid irritatie . Probeer het ook zo min mogelijk op de huid te laten komen . Maak eerst n btj klaar en doe evt een test aan de binnen kant vj arm
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Eventueel een allergietest? Zeker doen, de kans dat de verf je huid raakt is op de borst veel groter dan bij het verven van je hoofdhaar.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hey mister, ontzettend bedankt voor je snelle reactie. Maar is het niet zo dat je geen gewone haarverf mag gebruiken op andere plaatsen dan je hoofdharen? Men heeft mij verteld dat er een haarverf bestaat die je enkel en alleen kunt gebruiken voor bvb. je baard, snor, wenkbrauwen en dus ook BORSTHAREN. Moet ik dit geloven of niet?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank je wel, crea ;-)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja , er bestaat wimper of wenkbrauw verf maar wat al gezegd breng het voorzichtig op de haren aan vermijd onnodig huid contact veeg het direct weg met body lotion evt gemengd met witte sigaretten AS en doe de allergie test . En maak maar een btje klaar !! Wenkbrauw verf is niet minder allergie opwekkend alleen veel duurder en makkelijker in gebruik voor wenkbrauwen . Maar nogmaals breng de kleur slim op zodat het niet relevant is . Ja de huid op het lichaam is gevoelig dus pas op ! Maar haar is haar dus kleuren maar .
je kan het altijd proberen maar het klinkt wel raar
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je borsthaar is dikker dan je hoofdhaar, het heeft dezelfde structuur als baardhaar. Daarom kun je dit beter doen met een product dat daarvoor geschikt is, Just for men baard en snor bijvoorbeeld. Dit product kleurt alleen de grijze haren. Dit is ook geschikt voor borsthaar. Ook zit hier een klein borsteltje in waarmee je je borsthaar in kunt smeren. Kies de kleur van je natuurlijke haarkleur, dan krijg je onopvallend, natuurlijk gekleurd borsthaar. Doe ook hier eerst de allergietest, zoals aangegeven in de verpakking. Alle haarkleuringen zijn niet geschikt voor de huid, verwijder dit dus zo snel mogelijk, als je hiermee je huid raakt. Lees de gebruiksaanwijzing zorgvuldig voor gebruik, ook als je een ander kleurproduct kiest.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dus het product heet "Just for men baard en snor"?
Waar kan ik zo'n product verkijgen? Drogisterij hebben jullie in Nederland. In vlaanderen heb ik geen flauw idee hoe ze 't noemen?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
In Nederland is het te koop in de drogisterij, in Vlaanderen vermoed ik in de apotheek, op dezelfde plekken als je normale haarkleuring koopt in ieder geval. Zeker is het hier te koop:
http://www.koopkeus.be/a/lijst_product/idx/6080600/mot/Snor/lijst_product.htm