Ik wil een nieuw kapsel maar weer niet welke! heeft iemand een tip? (zie omschijving)

ik wil een beetje opvallend kapsel maar niet TE. Gewoon weer een iets heel anders als ik nu heb ik heb nu half lang haar met een rechte schijding ''blond''.
het moet geen hanekam zijn ofzo. ook niet een felle kleur maar gewoon een andere kleur met een leuk model waar ik in de ochtend niet te veel aan hoef te doen geen gel ofzo.

ik heb stijl haar met een heel klein beetje slag.
het is misschien beetje domme vraag maar misschien weet iemand iets heel leuk

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Haar
6.2K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Ik kan geen goede site vinden en dat vind ik erg jammer weet iemand anderes misschiel een goede site waar ik het op kan vinden? ALVAST BEDANKT!! :)

Het beste antwoord

Kijk eens op www.kapperssite.nl - daar doe je misschien een leuk idee op. Je kunt ook intypen wat je als haar van nature hebt, en dan krijg je een selectie toegepast op jouw soort/kleur/lengte haar. Veel plezier met uitzoeken, en vooral met je nieuwe voorjaarshoofd !!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Op deze site kan je een foto vanjezelf uploaden en honderden verschillende kapsels proberen. Ik ga het ook proberen. Lijkt me leuk :-) http://www.virtueelkapsel.com/virtual_hairstyles.asp

Toegevoegd na 4 minuten:
Minpuntje: je moet je aanmelden en 14,95€ betalen.
Dat ga ík dus niet doen, maar misschien heb jij het er wel voor over, omdat je echt over een nieuw kapsel aan het nadenken bent.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Esme, ik heb er een waar het volgens mij wel gratis is.
http://www.ivillage.co.uk/beauty/makeover/display/0,,,00.html
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt .... Nou ik heb even zitten proberen. En ik weet nu één ding zeker. Ik laat m'n haar lekker zoals het is :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mooi, weet je dat ook weer. -:)
Dit zou iets kunnen zijn. Kleur kun je zelf kiezen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bij de meeste kapsalons liggen boeken, met hierin een scala aan kapsels. hier kan je inspiratie opdoen. Verder heeft de kapper er meestal ook goede kijk op en kan je vast goed adviseren.
14 jaar geleden
Vraag eerst eens rond bij anderen welke kapper bekend staat om de goede kniptechnieken. Een trendy zaak, geeft zijn medewerkers vaak cursussen om op de hoogte te blijven van de laatste trends en technieken. Laat je knippen door een ervaren kapster die het al langer doet.
(Mijn ervaring is dat er wanneer er een homo werkt, dit vaak de beste is). Een goed kapsel staat en valt met de coupe. Vraag de kapster wat zij voorstelt en vaak zien die aan de gezichtsvorm wat bij je past en wat geaccentueerd moet worden. Vaak zijn ze zo enthousiast dat ze er modellenboeken bij pakken en je laten zien wat ze bedoelen. Zij hebben er vaak de beste kijk op omdat dit ook bij hun vak hoort. Je kunt ook aangeven wat je wel en niet wilt, kortom, ga in overleg en laat je adviseren.
14 jaar geleden
Het zal niet meevallen om dit te beantwoorden, want wij kennen jou niet, weten niet wat voor type je bent en hoeveel geld je naar de kapper wil brengen.

Ik heb een site waar je je foto kunt uploaden en dingen uitproberen. Deze is wel gratis.
Moet je wel een foto hebben waar je recht van voren in de camera kijkt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De linkerhelft helemaal kaal en de rechterhelft ontzettend lang
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sommige kapperszaken hebben een computer en daar kan zien welk kapsel er goed bij je staat volgens mij heeft peetoom kapperszaken er een en die hebben een paar filialen door n.l heen succes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je blond haar hebt staat het vaak ook al heftig genoeg om het eens donkerbruin te verven (ervaring :P) Misschien een leuke lok van voren of een pony, daar heb je best weinig zorg aan, en het staat lekker trendy!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal heeft je kapper/kapster wel een goed idee van wat er bij jou past.
Als je iets wilt wat een beetje apart is, dan is een asymmetrisch kapsel wel leuk, bijvoorbeeld links tot net boven je oor en dat loopt dan naar rechts schijn tot net boven je schouder, of achter bijna boblijn en dan naar voren toe aan beide kanten tot op je schouder.
Kun je het je een beetje voorstellen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zoiets? Ga anders naar http://www.taaz.com/ daar kun je je foto uploaden (wel even inloggen) en het is gratis. Behave je kapsel kun je ook je make-up veranderen/toevoegen. Een erg leuk programma. Je kan ook 'los' gaan op andere standaard modellen ;)