Hoelang duurt het voordat ik weer een beetje een normaal kapsel heb?

Omdat ik een aantal maanden in de tropen heb gezeten heb ik mijn hoofd kaalgeschoren, lekker fris en makkelijk. Maar nu ben ik 2 weken geleden gestopt met het scheren van mijn hoofd en heb inmiddels alweer overal haar. Maar hoelang duurt het voordat ik weer een beetje normaal kapsel heb? Want het groeit zo een 1,25 cm per maand maar na een maand zal er het natuurlijk helemaal niet uitzien. Hoe los ik dit op? Na een maand al naar de kapper gaan om er model in te knippen? Hij ziet mij aankomen hahahaha.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Haar
7.4K

Het beste antwoord

Ik heb zelf de laatste tijd heel kort haar en merk dat ik juist vaker naar de kapper moet. Je kunt het beste elke 4 tot 6 weken even naar de kapper gaan om het in model te brengen. Als je aangeeft dat je het juist langer wil laten groeien zullen ze het niet meteen milimeteren.

Op deze manier duurt het wat langer, maar na een paar maanden is het al niet meer kort en na een half jaartje moet het toch wel al behoorlijk lang zijn. Kijk maar naar Gerard Joling ;o)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Na een maand kun je naar de kapper. Hij kan dan met de tondeuze er een model in brengen.
Dit kun je dan om de maand bijhouden. Na ongeveer 4 maanden kun je al een heel mooi kapsel hebben hoor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Voordat je een normaal kapsel hebt, dat ligt er natuurlijk maar aan wat jij normaal vindt.
Ik denk dat een kapper het niet raar zal vinden dat je na een dikke maand een keertje je haar in een model laat knippen.
Je moet ergens beginnen zou ik zeggen.
De stelregel is toch dat de meeste mensen 1x per 6 a 8 weken naar de kapper gaan?
In deze weken groeit van iedereen het haar 1,3 cm, dus of je nou veel of weinig haar hebt, na deze periode kan het t beste in model geknipt gaan worden.
Als je t langer laat groeien voordat je t laat knippen, dat kan best hoor, maar dan ziet het er iets meer aux naturel uit.