Hoe kun je het zien als je dode haarpuntjes hebt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Haar
6.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haar is per definitie dood . Je hebt het over gespleten haarpunten
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat ik wilde schrijven lees ik net van jou mobie.

Het beste antwoord

Meestal zijn je punten (als ze dood/gespleten zijn) meteen droog nadat je uit de douche stapt. Als ze even lang de tijd nemen om te drogen als de rest van je haar, dan zijn ze nog redelijk gezond.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Dan zie je (als je bijziend bent, of met een vergrootglas) dat de puntjes gespleten zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Dus aan het uiteinde van een haar zitten meerdere vertakkingen, in plaats van dat die haar mooi recht eindigt.
11 jaar geleden
De punten van je haar zijn dan gespeten of ze hebben witte puntjes. Als je dit zelf niet kan zien kun je dit bij de kapper laten nakijken. Deze ziet het meteen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op de foto in mijn bijlage kun je heel goed zien dat het (dode) gespleten haarpunten zijn. Het ziet er bij de punten droog en onverzorgd uit. Het beste is om het lekker te voeden met een deep-conditioner of ze gewoon eraf te laten knippen. Meestal kan je het ook voelen dat er vele punten gespleten of dood zijn, het is dan niet meer zo glad.