Kaalgeschoren is geknipt. Derhalve is het een kapsel!

(Van nature) kaal is van nature kaal, mits het niet bijgeschoren is.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (13)

nee iemand die helemaal kaal is heeft geen kapsel
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
neey een kapsel betekend hoe je je haar hebt...volgens mij is het geen kapsel... maar wat kan het dan wel zijn??
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een afwezig kapsel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meestal een badmuts.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je je schedel kaalscheert zijn de haren gekapt, dus is het een kapsel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, het kapsel is van zijn schedel verwijderd.
Hij is kaal, het ontbreken van een kapsel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nee, naar mijn idee is een kapsel een ander woord voor haarstijl.
in dit geval is het haar afwezig, dus geen kapsel.
14 jaar geleden
Een kaalgeschoren schedel is geen kapsel. Ik noem het een kale kop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
-haarsnit -het haar -hoofdtooisel -zakvormig of beursvormig omhullend weefsel -omhulling -hanenkam -haardracht -gewrichtsdeel -frisure -frisuur -coupe -coiffure -zo kan men haar ook noemen
Dit is de beschrijving die past bij kapsel dus een kaal geschoren hoofd is geen kapsel.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van Dale definieert kapsel als volgt: "manier waarop men het haar draagt". Als iemand een kaalgeschoren schedel heeft, en letterlijk geen haar meer op zijn hoofd, kan er ook geen haar op een bepaalde manier 'gedragen' worden. Dus ik zou het geen kapsel noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nee, men noemt het haar op je hoofd je kapsel. En als je dat niet meer hebt dan ben je gewoon kaal.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een vleespet!