Welke gothic/punk kapsel kan je kiezen als je bruine krullen, halflang hebt, en graag wat anders dan normale kapsel wilt?

Meestal zijn die kapsel toch voor steil haar?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
1.9K

Antwoorden (2)

Je kunt kiezen voor aan 1 kant kort en aan de andere kant lang haar. Mijn vriendin heeft dat ook, maar zij heeft stijl haar. Maar soms krult zij het en dat staat heel gaaf. Veel succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe bedoel je? Heb je misschien een foto als voorbeeld?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als u heel even wacht zet ik zo snel mogelijk een foto hier
de kapsels zijn inderdaads makkelijker te maken met steil haar, maar je kunt makkelijk je krullen steilen.
als je dat niet wilt zijn er hier wat filmpjes die je misschien zullen inspireren