Hoe kan je je haar krullen met een krultang als je haar hebt dat tot op je schouders valt ?

Het lukt me niet zo goed om mijn haar te krullen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
1.1K
Kimath
12 jaar geleden
Probeer eens een Karmen krullenset, met van die rollers. Vind ik zelf beter effect hebben.

Antwoorden (3)

Op YouTube staan hele leuke filmpjes met uitleg hoe zoiets moet. Zo heb ik zelf ook geleerd hoe ik krullen kan maken met de stijltang.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neem een grote knip. Je begint onderin met het maken van krullen. Begin met een strook haar ongeveer zo breed als de doorsnede van je krultang. Zet de rest van het haar vast. Pak een plukje haar. Als je een krultang met een klem hebt die je open en dicht kunt doen, zet je hem vast bij de punt. Draai hem voorzichtig haar boven. Eventueel kun je er een beetje haarlak op sprayen om de krul steviger te maken. Voel voorzichtig met je vinger aan het haar. Is het warm geworden? Draai de krultang er dan langzaam uit. Je eerste krul is nu klaar. Pak nu de volgende pluk en doe precies het zelfde. Als je deze strook klaar hebt, neem je weer een nieuwe strook met haar en krul telkens weer een pluk. Ga zo steeds verder omhoof tot je al het haar hebt gekruld. Even op de kop hangen en fixeren met haarlak en klaar is je krullenbol! Suc6!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik ben ook gek van krullen helaas is mijn haar redelijk kort. na een gesprek met mijn kapper is dit probleem voor mij verholpen. wat ik doe is nat het douchen andrelon krullen in mijn haar. dit kneed ik goed en laat het dan drogen zonder föhn. niet aankomend dus