Is het slecht voor je haren om met gel te gaan slapen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Haar
18.5K

Antwoorden (6)

Waarom zou je gaan slapen met gel in je haar?
Het is niet slecht voor je haar , als je niet langer slaapt dan normaal. Anders sluit het je haar af van de normale zuurstof.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee hoor, dat is helemaal niet schadelijk!!
Geen probleem... Misschien omdat je niet altijd zin hebt om 's avonds te douchen....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt mij wel slecht. Het lijkt mij dat je hoofdhuid daar op een geven moment van gaat jeuken als je dat steeds blijft doen. En dat je dan hoofdhuidproblemen gaat krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het niet meer zo nat of juist hard is kan het niet zo veel kwaad voor een keertje. Het kan wel dat je de volgende ochtend wat harde restjes gel in je haar vindt. Gewoon lekker douchen. Schrik niet als je morgenochtend bij het wakker worden dit in de spiegel ziet:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
neen, wel slecht voor je gel !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is niet slecht voor je haren, maar wel voor je kussensloop. Dat wordt er ongelofelijk vies van. En als je het vaker doet kan de troep door het textiel heen je kussen bereiken en zul je dat moeten vervangen.