Bij de meeste verzekeraars kan dat niet.
Bij de Amersfoortse wel: u betaalt echter met terugwerkende kracht premie. Voorbeeld: in april 2017 vraagt u een tandartsverzekering aan. U betaalt ook de maanden januari, februari en maart.
SimonV
7 jaar geleden
paulus811
7 jaar geleden
Mijn eerste ingeving was dat het niet kan, weer wat geleerd. +
SimonV
7 jaar geleden
Ikzelf ook... ;-)
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Vaak is het ook zo dat je de verzekering wel kunt afsluiten maar 1 en/of 2e jaar bepaalde zaken nog niet kunt declareren.
Anders zouden mensen de verzekering afsluiten en gelijk kronen laten plaatsen