Stel, je wilt een meubelstuk kopen via marktplaats. Hoe krijg je dat het beste thuis?

We hebben een dressoir gezien, maar hebben geen aanhanger of auto met trekhaak. Kan je hiervoor een verhuisbedrijf inschakelen en op welke extra kosten moet je dan rekenen (het adres is 50 km bij ons vandaan en onze woonkamer is op de eerste verdieping).

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Aanhanger, bestelauto of busje huren bij Borent verhuurbedrijf. v.a. € 18,00 per dag! Dus geen € 100,00 zoals een eerdere reactie noemt...zie link:

http://www.bo-rent.nl/verhuuroverzicht.php?groep=Autoverhuur
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

In dat geval kun je beter iemand uit de kennissenkring regelen die een auto met trekhaak heeft en/of een aanhangwagen.

Een busje huren kan ook, maar je bent al snel 100 euro kwijt. Je moet afwegen of dat de moeite waard is.

Soms wil de verkoper het tegen meerkosten ook wel bezorgen. Vraag het even.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Via of met familie of kennissen regelen maar als het een duur dressoir is kun je misschien ook wel een aanhanger huren. De prijs van de kosten moet wel in verhouding staan met wat je betaald.
Als jullie het niet kunnen regelen kan de eigenaar misschien voor een lager bedrag ook wel het dressoir bezorgen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij iedere benzinepomp kun je een aanhanger huren voor 20 euro voor een halve dag.
50 km is een poep en een scheet.
Bovendien hoef je alleen maar een auto te hebben met een trekhaak.
Zoiets kun je ook in het weekend regelen,als iedereen wat meer tijd heeft.
Ik heb zelf een bus en zo,n klus zou ik aannemen voor 50,00 euro.
Ik zeg nog altijd iedere knaak is er een.