Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Biologisch afbreekbare zakken voor pedaalemmers (8 ltr.)kun je kopen op internet. Zijn deze ook te koop in de winkel ?

Ik zie alleen maar de grote maat, voor de GFT bak, in de winkels liggen.Wil graag het kleine beetje keukenrestafval in de GFT bak doen, en geen last hebben van maden en vliegen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vroeger kocht ik deze bij Albert Heijn. Ik weet niet of ze die nog hebben. Het waren zakken voor in een klein biobakje, niet een grote Kliko/GFT bak.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

AH puur&eerlijk biologisch afbreekb. ped.emmerzak 20 lt is een product dat mogelijk voldoet. Albert Heijn verkoopt een grote (papieren) zak van 140 liter voor in de GFT bak en een kleine 20 liter voor in een pedaalemmer. Die is gemaakt van afbreekbare polyethyleen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb ze de laatste x redelijk voordelig bij de action gekocht. Super de Boer heeft ze ook, maar flink duurder.

Toegevoegd na 3 minuten:
O ik zie nu dat jij het over 8ltr zakken hebt, ik heb het over 20ltr zakken, of ze kleinere hebben bij de action weet ik niet.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding