Hoe kan ik het best een stenen barbecue zelf maken?

Ik wil graag een barbecue maken in de tuin. Een (vrij) groot, stevig, vaststaande barbecue gaat het worden. Maar hoe kan ik dit het best doen? Ik weet dat ik vuurvaste stenen en mortel nodig heb.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.6K

Antwoorden (3)

het is belangrijk dat er zuurstof bijkomt.. anders gaat het uit..
De omgeving moet ook niet nat zijn..
zorg dat het afgesloten blijft.

Dus gebruik bakstenen om een soort iglo te maken met een open dak..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op de site zoals hieronder gegeven staat stapsgewijs het hele proces.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is altijd gezellig om in de tuin te barbecuen. Metsel er zelf een in de tuin en je hebt er elk jaar weer profijt van.

Op onderstaande site staat alles netjes en overzichtelijk beschreven.

Toegevoegd na 35 seconden:
http://www.rtl.nl/(/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/huis/)/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/components/2004-2005/huis/a37_klus_deskundig_bbq.xm

Toegevoegd na 1 minuut:
http://www.rtl.nl/(/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/huis/)/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/components/2004-2005/huis/a37_klus_deskundig_bbq.xml

Toegevoegd na 2 minuten:
barbecue intypen en je hebt de site.