Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan de zure lucht in mijn slaapkamer zijn?

Volgens mijn vader hangt er een soort zure lucht (nog een beschrijving was een soort tuincentrum lucht, idk wat dat betekent) in mijn slaapkamer (persoonlijk ruik ik het niet, ook niet als ik lang niet in mn kamer ben geweest), maar ik heb dus geen idee wat het zou kunnen zijn. Eerst zei hij dat het de kunstkerstboom was, maar nadat ik die heb weggegooid ruikt hij het nogsteeds. Wat zou dit kunnen zijn? (Het kan bijna geen eten zijn want ik eet hier eigenlijk nooit)

2 jaar geleden
in: Wonen
7.3K
ronron1212
2 jaar geleden
Doe je de ramen wel eens goed open in je huis.
Ritsuka
2 jaar geleden
Wanneer heb je de lakens voor het laatst verwisseld? En zet eens de ramen open
Inekez1
2 jaar geleden
Vuile was? Stinkende zweetschoenen? Ergens vocht of schimmel in je kamer? Wiet?
popeye
2 jaar geleden
Die zure lucht is vaak de geur van sex en zweet en lichaamssappen dat niet zo vers meer is. Goed je beddengoed verschonen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het zou kunnen dat je veel lichaamsvocht verliest in je slaap, dit kan bij het drogen in het matras of deken trekken en heeft daardoor misschien die bepaalde geur.. Schijnbaar schijnt een bakje met azijn in de kamer dit te kunnen onttrekken. Dekens luchten, matras ect, kan geen en zeker als dit het geval is, geen kwaad.
(Lees meer...)
2 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding