Hoe schoon moet de muur zijn voor stucwerk?

Ik ben het behang van de muur aan het halen aangezien er straks gestuct moet gaan worden. Maar hoe schoon moet de muur eigenlijk zijn? Er blijft namelijk zo'n bruin laagje zitten dat moeilijk te verwijderen is. Moet dat er echt af of kan daar overheen gestuct worden?

Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Antwoorden (1)

Dat laagje moet er af anders krijg je geen goede hechting met de onderlaag.
ronron1212
3 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
+ idd, dat is nog papier......
Abcde
3 jaar geleden
+ Nat maken met een spons en verwijderen met een plamuurmes voordat het opgedroogd is.