Kan je een douche verbouwen naar toilet?

Wij hebben een huis gekocht met badkamer in een vertrek en douche in een ander vertrek. ( zit de trap tussen )
Is het mogelijk om een wc te plaatsen ipv de douche?
In dat vertrek is puur een douche, afvoerputje en radiator die halverwege de muur is geplaatst. Hangt dus hoog.
Het is een kleine ruimte.

De badkamer verbouwen we naar inloopdouche met wastafelmeubel en toilet.

4 jaar geleden
in: Wonen
2.1K

Antwoorden (1)

Dat ligt er aan hoe groot de doorsnede van de afvoer is. Als alternatief zal je wel een sanibroyeur kunnen plaatsen.