Binnenkant kussen klontert, hoe krijg ik dit uit elkaar?

Hallo!
Ik heb laatst een kussen bij de IKEA gekocht, een hoofdkussen. Dit is nog geen 3 weken geleden. Nu is het zo dat de binnenkant van het ene kussen (ik heb er 2) aan het klonteren is waardoor het niet lekker ligt. volgensmij zijn het geen veren.
Weet iemand hoe je dit uit elkaar krijgt zodat het weer comfortabel ligt?

Groet

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Wonen
7K
Abcde
4 jaar geleden
Woon je niet ver weg van IKEA en heb je de bon nog? Probeer het kussen dan terug te brengen. IKEA doet niet moeilijk als je niet tevreden bent over een product.

Antwoorden (1)

Heb je een wasdroger? Zo ja, kussen in de droger ,samen met een stuk of vijf-zes tennisballen en laat hem maar een uurtje draaien. Er hoeft niets te drogen, dus koud draaien volstaat.
jc54
4 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik heb geen wasmachine/droger nog, ben net verhuist...