In welke fysieke winkel kan je grote vacuumzakken halen die je mbv je stofzuiger leegzuigt?

Ze worden overal op internet aangeboden/verkocht, maar ben op zoek naar een fysieke winkel waar ik ze kan halen.

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
in: Wonen
1.6K

Het beste antwoord

Balbo Smart Bag - verkrijgbaar bij Etos.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik meen dat ze deze bij de Marskramer verkopen...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Je kunt bij de Blokker vragen, typisch een produkt dat zij verkopen. Waarschijnlijk bij winkel met campingmateriaal ook, wellicht hebben zij kwalitatief betere (en ik vrees dan ook duurdere) varianten.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ze volgens mij vandaag nog bij het Kruidvat gezien.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik heb ze een jaar terug bij het kruidvat gekocht. Misschien komen ze weer nu het weer tijd word om te reizen.