Is er een specifieke naam voor dit soort bak?

Het hing in de garage aan de muur.

Picture for question
4 jaar geleden
in: Wonen
1.3K
Amadea
4 jaar geleden
Waar dient die bak voor?
milenaa
4 jaar geleden
@ Amadea: Ja dat weet ik dus niet. Maar hij aan de muur in de garage, dus ik ga ervan uit voor gereedschap ofzo!? Zodat het niet van de plank kan vallen.
Amadea
4 jaar geleden
Oh, dus je zoekt niet de naam maar de functie ervan...

Antwoorden (1)

Volgens mij is het een lekbak. Om olie (of andere vloeistoffen) lekkage vanonder een auto op te vangen.
Amadea
4 jaar geleden
Dat strookt niet met de ophanggaten die erin zitten, want vloeistoffen lopen daar dus gelijk weer onderuit.